Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-29T16:58:16+01:00
Otóż pewien biedny chłopak zakochał się w dziewczynie z bogatego domu. Jej ojciec nie chciał zezwolić na ślub, więc chłopak przebrał się za mnich i porwał dziewczynę. Niestety został surowo ukarany za zbeszczeszczenie stroju mnicha i przemieniony w skałę. Tak powstał Mnich. Natomiast jego ukochana nie potrafiła się z tym pogodzić, wylała morze łez i w ten sposób powstały Mnichowe Stawki. Potem dziewczyna popełniła samobójstwo,a jej duch do dziś błąka się w okolicach MOka.
4 4 4
2009-11-29T16:59:21+01:00
Rok 1994. Do Zakopanego przyjeżdża Andrzej, ceper z nizin. Dorożką udaje się do doliny Strążyskiej. Z Groty Śpiących Rycerzy pod Giewontem widać jaskrawe światło. Dorożkarz wyjaśnia mu, że to kowal Fatla podkuwa co 10 lat konia. Andrzej wdrapuje się na szczyt i spada ze stromej ściany. Rannym opiekuje się Fatla. Potycz ... więcej
6 3 6