Odpowiedzi

2009-11-29T16:52:35+01:00
Och! Z góry Odpowiedziówka!!!!11one (Pokemony sux.)

Tato, przepraszam za me zachowanie.
Wiem, że zrobilem zle. Chcialbym cofnac czas i ponownie zyc w twym domu.
Stracilem pieniadze i nie mam jak zyc. Prosze, przygarnij mnie spowrotem.
Twoj syn.
1 5 1
  • Migu
  • Rozwiązujący
2009-11-29T18:31:48+01:00
Witam cię ojcu.Wydałem wszystkie oszczędności jakie mi wręczyłeś a teraz tułam się bez pieniędzy po tym świecie.Źle zrobiłem gdyż roztrwoniłem tak szybko i bez użytecznie te pieniądze,teraz czuje jak brakuje mi rodzinnego domu.I dlatego piszę do ciebie z prośbą o mój powrót do jakże pięknego domu rodzinnego.
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
  • Wamp
  • Rozwiązujący
2009-11-29T18:55:18+01:00
Drogi Ojcze!
Na początku mojego listu do Ciebie chciałbym Cię przeprosić. Wiem, że źle zrobiłem, a ty niczym nie zasłużyłeś na takie traktowanie. Wiem, że zrobiłem wiele złego, a przeze mnie cierpiałeś. Domyślam się, że się o mnie martwiłeś i jest mi z tego powodu bardzo przykro. Chciałbym wrócić do domu. Zależy mi na tym, bo bardzo Cię kocham i brak mi Ciebie. Zrozumiem jeśli nie zechcesz mnie przyjąć z powrotem, jednak mam nadzieję, że się zgodzisz. Chciałbym naprawić moje błędy, aby wszystko było tak jak przedtem.

Twój syn.

Mam nadzieję, że nie za krótkie, oczywiście nie z Internetu.
1 5 1