Odpowiedzi

2009-11-29T16:55:42+01:00
Rozumiem że AA i aa to genotypy rodziców. Więc
P: AA * aa

_______A__________A________
a IAa Aa
I
a IAa Aa


genotyp: Aa
fenotypu nie da się określić bo nie ma treści zadania. Napisz całe zadanko to chętnie rozwiąże :)
1 4 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-29T17:03:22+01:00
AA x aa

wychodzi Aa,Aa,Aa,Aa
genotyp heterozygoty Aa
fenotyp 1:1 czyli wszystkie osobniki takie same cechy
1 5 1