Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-29T17:00:50+01:00
Osobnik Alfa (pierwszy) – to najważniejszy osobnik w stadzie, jest on przywódcą reszty stada i to jemu podporządkowują się inni jego członkowie
Osobnik Beta (drugi) – to drugi najbardziej poważany osobnik w stadzie, po śmierci pierwszego to on przejmuje funkcje Alfy.
Osobnik Omega (ostatni) – To zwykły członek stada który musi być podporządkowany Alfie.
33 2 33
2009-11-29T17:21:05+01:00
Osobnik Alfa-jest zawsze pierwszy i to on rządzi w stadzie,to on jest przywódcą stada.

Osobnik Beta-to drugi osobnik w stadzie,najpoważniejszy jest on w stadzie.Gdy ten pierwszy umrze ten przyjmuje dowodzenie

Osobnik Omega-ostatni osobnik w stadzie,zwykły członek musi być przporządkowany do osobnika Alfy.
14 3 14