Zad.1
Pszczoła porusza się z prędkością 18km/h,a sprinter 10 m/s.Ile razy szybciej porusza się sprinter od pszczoły?

Zad.2
Wyjęte z zamrażarki mięso miało tem.-25 [stopni Celcjusza].Po kilku godz.osiągneło tem. ,jaka panowała w kuchni 19[stopni Celcjusza].Ile wynosi przyrost tem. mięsa?

PILNE.!

Z góry brdzo dziękuje.!

2

Odpowiedzi

2009-11-29T17:04:32+01:00
1. 18km/h = 5m/s
10 m/s : 5 m/s = 2
Odp. 2 razy

2. Δt = 19 - (-25) = 19 + 25 = 44
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-29T17:05:13+01:00
1) 18km/h=18000m/3600s=5m/s
10m/s/5m/s=2
sprinter porusza się 2 razy szybciej
t2-t1=19-(-25)=19+25=44 stopnie Celsjusza