Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2009-11-29T17:03:42+01:00
1. 2+3+5+7+11+13+17+19+23+29=129 Nie
2. Nie ma żadnych. Jest faktycznie tylko jedna 2 :)
3. 96|2
48|2
24|2
12|2
6|2
3|3
1

210|2
160|2
80|2
40|2
20|2
10|2
5|5
1

1250|2
625|5
125|5
25|5
5|5
1
1 1 1
2009-11-29T17:10:32+01:00
1. 1+2+3+5+7+11+13+17+19+23=87 (87 nie jest liczbą pierwszą-dzieli się przez 3)

2. Jest jedna parzysta liczba pierwsza: 2, każda następna parzysta dzieli się przez 2.

3.
96=2×2×2×2×2×3=2⁵×3
210=2×3×5×7
1250=2×5×5×5×5=5⁴×2
2009-11-29T17:13:06+01:00
1. 2+3+5+7+11+13+17+19+23+29 = 129 ---> liczba ta nie jest liczbą pierwszą .


2. Jest jedna- 2.


3. 96|2
48|2
24|2
12|2
6|2
3|3
1

210|2
160|2
80|2
40|2
20|2
10|2
5|5
1

1250|2
625|5
125|5
25|5
5|5
1
1 1 1