Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2009-11-29T17:00:50+01:00
"Człowiek wolny od nałogów."

On leżał pod sklepem,
a żona płakała za chlebem.
Dzieci z głodu umierały,
przez ojca głodne chodzić musiały.
Ważniejsze wino, od dzieci
tak nas alkohol szpeci.

Hehe, jeszcze wymyślałam na konkurs "Człowiek wolny od nałogów."
1 5 1
2009-11-29T17:49:10+01:00
MOJE FRASZKI

Ten najmądrzejszy na świecie,
kto nie ufa nikomu
przyjacielowi, kochanej kobiecie,
lecz strzeże swego domu.

Czymże jest dzień bez słońca,
czym życie bez kochania ?
Tym czym jest noc bez końca,
a żal bez płakania.

Jak ja to pisze pytacie ?
Skąd biorę te wszystkie słowa ?
Odpowiedź zaraz poznacie
- to myśli serce, nie głowa.