Odpowiedzi

2009-11-29T17:01:51+01:00
Mają kształt zbliżony do kuli
- Krążą po orbitach eliptycznych
- Obracają się wokół własnej osi (ruch prawo skrętny)
Różnią się natomiast:
- Budową fizyczną
- Wielkością
- prędkością ruchów
- warunkami termicznymi panującymi na ich powierzchni
- atmosferą (składem, grubością
3 4 3
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-29T17:03:14+01:00
Podobieństwa:
. Mają kształt zbliżony do kuli

. Krążą po orbitach eliptycznych

. Obracają się wokół własnej osi (ruch prawo skrętny)

Różnią się natomiast:

. Budową fizyczną

. Wielkością

. prędkością ruchów

. warunkami termicznymi panującymi na ich powierzchni

. atmosferą (składem, grubością)
3 3 3