Połącz narządy
1.ramiona
2.lejek
3.tarka
4.worek trzewiowy
5.muszla
6.noga
7.czułki

funkcje
a)stanowią szkielet zewnętrze i pełni funkcje ochronne
b)służy do rozcierania fragmentów pokarmowych
c)części ciała w której mieszczą sie narządy wewntrzne
d)odbierają bodźce dotykowe
e)umięśniony, nieparzysty narząd ruchu
f)rurkowaty narząd otwierający się do jamy płaszczowej,umożliwiający ruch odrzutowy
g)służą do poruszania się zdocywania pokarmu i obrony

odpowiedzi poprosze w formie np
1c

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-29T17:05:41+01:00
2009-11-29T17:07:16+01:00
2009-11-29T17:11:13+01:00