Odpowiedzi

2009-11-29T17:06:32+01:00
10;30+9=19;30
odp;samolot bedzie w nowym yorku o godz 19;30
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-29T17:08:44+01:00
Warszawa ma długość geograficzną 21 stopni E.
Nowy Jork na długość geograficzną 74 stopnie W.
Teraz zamieniamy stopnie na czas:
95/15= 6 godzin (bo 90/15=6) i zostaje 5 stopni reszty
5 stopni * 4 minuty = 20 minut

Czyli różnica w czasie wynosi: 6 godzin i 20 minut.

Wiec po dolocie do Nowego Yorku w Polsce będzie godzina 19:30 - 6:20 = 13:10 Czasu w Nowym Yorku
2 4 2
2009-11-29T17:14:17+01:00
Nie chodzi tu o czas miejscowy ale o strefę czasową więc:
Warszawę i nowy jork dzieli 7 stref czasowych.
10:30 + 9h = 19:30
19:30 - 7h = 12:30 ( odejmujemy ponieważ NY leży na zachód od Warszawy)

pozdrawiam