Odpowiedzi

2009-11-29T17:09:10+01:00
To będzie jakoś tak;:
tlen:pobiera tlen i wydych dwutlenek wegla
bez:-------------------
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-29T17:10:53+01:00
Tlenowe:
miejsce: mitochondrium
ilosc: duza
substancje:glukoza
produkty: dwutlenek wegla, czasteczka wody
przyklady: ludzie, zwierzeta, rosliny

beztlenowe
miejsce: cytozol
ilosc: mala
substancje:glukoza
produkty:alkohol
przyklady: bakterie, grzyby
2009-11-29T21:53:01+01:00
Oddychanie tlenowe:
-mitochondria
-duża
-glukoza
-CO₂, H₂O, energia
-zwierzęta, rośliny
Oddychanie beztlenowe
-cytozol
-mała
-glukoza
-kwas mlekowy lub alkohol etylowy, CO₂, energia
-bakterie, niektóre grzyby