1-W Warszawie jest godz. 13.00 czasu miejscowego, która godz. tego czasu jest w Moskwie i która w Nowym Jorku?

2- W Tokio jest godz 11.00 czasu miejscowego która godz tego czasu jest w Moskwie?

3- Lot z Warszawy do Londynu trwa 2 godz podaj czas jaki odczytują pasażerowie wysiadający z samolotu na lotnisku w Londynie jeżeli z warszawy wystartowali lotem o godz 1.00 w nocy w środę pierwszego stycznia.

Wszystkie zadania robić bo jak nie to uznam ze spam.

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-29T17:38:17+01:00
1) 14.04 - Moskwa
19.16 - Nowy Jork

2) 17.48 - Moskwa

3) To może być takie bezsensu, ale wydaje mi się, że o 3 w nocy :(
2009-11-29T17:38:53+01:00
1.W Moskwie jest 15.00,a w Nowym Jorku 6.00(rano)

3.Wyczytają godz. 2.00