Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-29T17:07:44+01:00
Biblia:

Bóg stworzył świat i człowieka przez 6 dni (7 odpoczał)


mitologia:
człowieka ulepił Prometeusz z gliny i łez
1 1 1
2009-11-29T17:13:15+01:00
Mitologia:
-świat powstaje z chaosu.Dzieli się na niebo i ziemię.
- Bogowie sa utożsamieniz siłami natury, nie mają cech absolutnych
- niebo i ziemia nie są od siebie zależne, konkurują ze sobą
- Uranos i Gaja dochowują sie potomstwa
Biblia:
-Bóg stworzył niebo i ziemię
- Stwóra jest różny od świata; świat jest jego dziełem,ale nie jest jego częścią.
- Bóg posiada cechy absolutne
-Bóg jest zadowolony ze swojego dzieła, bo jest dobre
- szóstego dnia Bóg stwarza człowieka na swój obraz i błogosławi go.
1 5 1