Odpowiedzi

2009-05-27T15:10:13+02:00
2009-05-27T15:11:17+02:00
Pole = a*b

a=7,2 dm
b=7,2+0,5=7,7 dm

Pole=55,44 dm2
Najlepsza Odpowiedź!
2009-05-27T15:12:33+02:00
7,2dm=72cm
drugi bok:
72+5=77cm
P=a razy b
P= 5544 cm kwadratowe

tam, gdzie jest RAZY wpisz znak mnożenia, tam gdzie jest KWADRATOWE wpisz małe 2 nam cm :)
2009-05-27T15:12:46+02:00
Patrz 7,2 dm=72cm
wzór a*b
72+5 = 77
72 * 77=5544cm kwadratowych