Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-29T17:18:05+01:00
Przed popełnieniem grzechu relacje kobiety a mężczyzny:
-bezgraniczna ufność
-bezwstyd
-miłość
-prawdomówność
-bezoszustwo
-niezganianie na siebie
POOO:
-wstyd
-bojaźliwość
-niewdziecznosc
-oszustwa
1 5 1
2009-11-29T17:33:39+01:00
Przed popełnieniem grzechu relacje kobiety a mężczyzny:
-ufali sb bez granic, nie wstydzili sie sb, kochali sie, mowili prawde, nie znali zla, nie oszukiwali sie,
PO:
-wstydzili sie bali oszukiwali klamali byli zli
1 5 1