Ogłoszenie
Jesteś na kursie j.niemieckiego w Berlinie. Zgubiles telefon komorkowy. Napisz ogłoszenie w ktorym podasz:
*gdzie prawdopodobnie zgubiułes telefon
*kiedy to się stało
*jak wygląda telefon
*jak się z tobą skontanktować

2

Odpowiedzi

2009-11-29T18:50:38+01:00
ACHTUNG!!!!
Während des Wettbewerbes der Zunge des Deutsche habe ich GlassaStraße in dem Berlin des Tages 29.11.2009 bei der Hochschule verloren das handy. Dieser Nokia 6300 ist ganz schwarz, sie hat den so charakteristischen Aufkleber (den Stern). Der eingeladen Finder ist um den telefonischer Kontakt 60 x xxx xxx
2 4 2
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-29T22:14:13+01:00
ACHTUNG!!!!
Während des Wettbewerbes der Zunge des Deutsche habe ich GlassaStraße in dem Berlin des Tages 29.11.2009 bei der Hochschule verloren das handy. Dieser Nokia 6300 ist ganz schwarz, sie hat den so charakteristischen Aufkleber (den Stern). Der eingeladen Finder ist um den telefonischer
1 1 1