Odpowiedzi

2009-11-29T17:19:08+01:00
Trzy osoby
sami mężczyźni
grali w maskach
4 1 4
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-29T17:22:01+01:00
W starożytności:
- Teatr pełnił rolę obrzędy ku czci boga Dionizosa
- Nie mogły występować kobiety
- Aktorzy grający role kobiet ubierali maski i koturny
- Przedstawienia nie odbywały się w pomieszczeniach zamkniętych

Nowożytność:
- Występują kobiety i mężczyźni
- Sztuki odbywają się zwykle w teatrach (pomieszczenia zamknięte)
- dużą rolę odgrywa ruch, światło i dźwięk
Zarówno dawniej, jak i dziś, celem aktorów jest jak najwierniejsze odegranie roli.
4 5 4