Przetłumacz zdania:

1.Wenn ich Hunger habe, esse ich eine Kleinigkeit
2.Wenn ich Geld brauchte ging ich jedes Mal zu meinem Onkel.
3.Wenn er nach Italien fahrt, nimmt er seine Luftmatratze mit.
4.Wenn er gejobbt hat waren seine Eltern oft unzufrieden.
5.Als ich ihn getroffen habe war ich total uberrascht.
6.Wenn der Vater an der Tankstelle vorbeifuhr rief ich ihn an.
7.Als meine Mutter etwas Gutes gekocht hat, hatsie manchmal unsere Nachbarn eingeladen.
8.Meine Klassenlehrerin war mir immer böse, als ich zu spät in den Unterricht gekommen bin.
9.Wenn wir ins Freie fuhren, packten wir immer ein Zelt ein.
10.Als wir voriges Jahr im Gebirge waren, hat es stark geregnet.

2

Odpowiedzi

2009-11-29T17:45:03+01:00
1.W przypadku, gdy jestem głodny, jem przekąskę
2.W przypadku, kiedy ja potrzebowałem pieniędzy za każdym razem pojechałem do mojego wujka.
3.Jeżeli jeździł do Włoch, wziął z jego dmuchany materac.
4.Jeżeli miał dziwne miejsca pracy, jego rodzice byli często niezadowoleni.
5.Als poznałam go byłem całkowicie überrascht.
6.Wenn ojciec pojechał przeszłości benzyny stacji, dzwoniłam do niego.
7.Als moja matka ma gotowane coś dobrego, czasem Hatsi zaprosiliśmy naszych sąsiadów.
Wychowawca klasy 8.Meine zawsze był zły, gdy za spóźnienie do klasy.
9.Wenn pojechaliśmy do biblioteki, wciąż zapakować namiot.
10.Als zeszłym roku byliśmy w górach, został padać mocno.
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-29T17:56:23+01:00
1. Kiedy jestem głodny, jem przekąskę
2.W przypadku, kiedy ja potrzebowałem pieniędzy za każdym razem jechałem do mojego wujka.
3.Jak jeździł do Włoch, wziął z jego dmuchany materac.
4.Gdyby miał dziwne miejsca pracy, jego rodzice byli często niezadowoleni.
5.Gdy go poznałem byłem całkowicie zaskoczony.
6.Kiedy ojciec pojechał ostatnich stacji gazu, zadzwoniłem do niego.
7.Kiedy moja mama gotowała coś dobrego, Hatsi zaprosiliśmy naszych sąsiadów.
8.Mój nauczyciel Homeroom zawsze był zły, za spóźnienie do klasy.
9.Kiedy poszliśmy do biblioteki, wciąż zapakować namiot.
10.Kiedy byliśmy w zeszłym roku w górach,padał mocno deszcz.
2 5 2