Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-29T17:27:02+01:00
1. ułatwia to pracę naukowcom na całym świecie
2. podział komórki jest tlenowo lub beztlenowo i występuje u bakterii a podzielone komórki są takie same jak komórka macierzysta;pączkowanie u drożdży i jest beztlenowo a komórki potomne nie są takie same jak komórka macierzysta
1 5 1
2009-11-29T19:08:22+01:00
1.Dzięki nazwom w j.łacińskim nie może dojść do pomyłki bo przecież pewne nazwy polskie mogą być mylące.Na przykład "kania" to nazwa ptaka i grzyba, a "babka" to nazwa rośliny, grzybai ryby.

2.Podział komórki to proces zachodzący u wszystkich żywych organizmów, w którym komórka macierzysta dzieli się na dwie lub więcej komórek potomnych. Najpierw następuje podział jądra komórkowego poprzez mitozę, mejozę lub amitozę. Po podziale jądra dzieli się cytoplazma - cytokineza. Podział komórkowy jest jedną z faz cyklu komórkowego.
Podział komórki to proces zachodzący u wszystkich żywych organizmów, w którym komórka macierzysta dzieli się na dwie lub więcej komórek potomnych. Najpierw następuje podział jądra komórkowego poprzez mitozę, mejozę lub amitozę. Po podziale jądra dzieli się cytoplazma - cytokineza. Podział komórkowy jest jedną z faz cyklu komórkowego.
1 4 1
2009-11-29T20:46:32+01:00
1. ułatwia to pracę naukowcom na całym świecie
2. podział komórki jest tlenowo lub beztlenowo i występuje u bakterii a podzielone komórki są takie same jak komórka macierzysta
1 5 1