Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-29T17:41:31+01:00
Komunikować sie można przez:
-gadu-gadu
-nasza klasa
-onet.pl
-poczta



to chyba wszystko.


ale nie jestem pewna czy o to chodzi,bo nie za bardzo
rozumiem te zadanie.

mam nadzieję,że pomogłam:)

polecam się na przyszłość:)
chętnie pomoge:)
2009-11-29T21:04:13+01:00
Chodzi o rozmowe ,jezyk migowy,jezyk morsa,gesty,pismo,teraz telefony,gg,skeyp,maile,smsy,mmsy