Odpowiedzi

2009-11-29T17:29:04+01:00
Na początek:
-woda
-sok
-orężada
Pierwsze dnie:
-rosół
Drugie danie:
schabowe, ziemniaczki i surówka
Deser:
Ciasto z bakaliami i galaretka do tego kawa lub herbata.

;]
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-29T17:39:48+01:00
-Kanapki z serem, szynką, ogórkiem i pomidorem
-rosół
-zupa pomidorowa
-Owoce morza
-Kurczak
-Kluski śląskie
-Kapusta
-Gołąbki
-Kotlety schabowe
-Sok Pomarańczowy
-Sok pomidorowy
-Sok marchwiowy
-Napoje wieloowocowe
-cocca cola
-Kopytka
-Grochówka
-Barszcz z uszkami
-Ryby opiekane
ŻYCZYMY SMACZNEGO!