Odpowiedzi

2009-11-29T17:30:11+01:00
Łan tu tri for fajw
łans aj całt e fisz elajw
siks sewen ejt najn ten
den aj let him goł ełej?
bikos hi bajt maj finger soł
łicz finger did hi bajt
dis lityl finger on maj rajt

:)
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-29T17:31:59+01:00
Łan tu fri for fajf
łans aj kaut (?) e fisz elajf
siks sewen ejt najn ten
den aj let him goł egejn
łaj did ju let him goł
bikołs hi bit maj finger soł
łicz finger did hi bit
dis lajtl finger on maj rajt
2009-11-29T17:32:17+01:00
Łan, to , fri, for, fajf
łans aj kołcz a fisz elajf
six, sewen, ejt, najn, ten
wen aj let him goł egejn
łaj did ju let him goł
bikołs hi bit maj finger soł
łicz finger did hi bajt
dis litle finger on maj rajt