Odpowiedzi

2009-11-29T17:34:52+01:00
--------------------------------------------------------->
I I
Pies Karol
(10 m/s) (5m/s)

1 s = Pies 10 m karol 35 m
2 s = pies 20 m Karol 40 m
3 s = pies 30 m Karol 45 m
4 s = Pies 40 m Karol 50 m
5 s = Pies 50 m Karol 55 m
6 s = Pies 60 m Karol 60 m
Pies dogoni chłopca po 6 s.
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-29T17:36:13+01:00
W momencie spotkania pokonają tą samą drogę
V=s/t
s=V*t
droga psa
s=10m/s*t
droga Karola
s=5m/s*t+30m
10*t=5*t+30
5*t=30
t=30/5=6s
pies dogoni Karola po 6s
1 5 1