Odpowiedzi

2009-11-29T17:33:15+01:00
1. wiersz bialy-brak rymow
2.pierwszy ma budowe ciagla(bez podzialu na zwrotki) a drugi ma strofy(czyli zwrotki)
3 3 3
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-29T17:33:28+01:00
Wiersz biały:
- bezrymowy,
-pozbawiony wyrazistego związania wersów, rymów
-typ wiersza, który charakteryzuje się brakiem rymów w klauzulach.

stroficzny – zbudowany z wyraźnie zaznaczonych strof, np. epigramat, fraszka
stychiczny (ciągły) – zbudowany z wersów ciągłych, bez podziału na strofy, np. Pan Tadeusz
widać różnicę; )
3 3 3