Odpowiedzi

2009-11-29T17:40:40+01:00
29.11.2009r.
Panie instruktorze !
Bardzo chciałabym nauczyć się tańczyć. Od jekiegoś czasu tylko o tym marzę.
Oczywiście miałam już styczność z tańcem, ale pragnę nauczyć się go do perfekcji, aby wiązać z nim plany na przyszłość.Wiem,że jest Pan najlepszym instruktorem tańca w mieście.Właśnie takiego nauczyciela szukam.Zdaję sobie sprawę z tego,że wypracowanie tańca to lata praktyki.
Licze na to,że zgodzi się Pan przyjąć mnie do grupy i uczyć,mam nadzieję jak najdłużej.Bardzo proszę o spotkanie.
Z poważaniem
(twoje imie i nazwisko)
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-29T17:41:34+01:00
Drogi ( nie wiem jak ma koleś na imię piszesz)(miasto), (data)

Szanowny założycielu grupy tanecznej, piszę do Ciebie ten list, ponieważ chciałbym się dostać do twojej grupy tanecznej. Zawsze było to moim marzeniem a gdy dowiedziałem się, że zaistniała w naszym mieście taka grupa strasznie się ucieszyłem. Zrobię wszystko aby się do takiej gromady dostać i nauczyć się sztuki tańca, a więc ogromnie Cię o to proszę.
Pozdrawiam,((twoje imię i nazwisko))
2009-11-29T18:15:19+01:00
29.11.2009 r.
Panie instruktorze !
Uprzejmie proszę o przyjęcie mnie grupy tanecznej. Jestem gotowy do poświęceń tanecznych, chcę dalej,dalej uczyć się tańca. Jako młody człowiek klubu tanecznego "Młodzik" odnosiłem duże postępy, zająłem 2 miejsce w konkursie tanecznym (w towarzyskim tancu). Mam 14 lat podążam za tańcem, bardzo proszę o przyjęcie do grupy.
(Imię)