Odpowiedzi

2009-11-29T17:36:17+01:00
Komedia plus dramat :)zamknięcie jakiegos np baru dramat dla pijaczków i dlatych którzy lubią jesc ;)i jak pózniej bunt z tego powstał itd:)
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-29T17:37:10+01:00
Np. komedia
:No tam opisz jakąś tam zabawną zwariowaną rodzinę..
potem opisujesz ich szczęśliwe i smutne historię..
no nie wiem.
hmm.. no, tam o była sobie para .. taka zwykła.. i miei się oni pobrać.. lecz rodzina np. tam imię Magdy się na to nie zgadzałaa i potem opisujesz te wszystkie szczęśliwe, śmieszne sytuacje^
Hm. dużo jest możliwości^
1 3 1