Odpowiedzi

2009-11-29T17:42:39+01:00
3,20m*2,80m = 8,96 m2

3,2 - 0,6 = 2,6m
2,8 - 0,6 = 2,2m

2,6m*2,2m = 5,72 m2

8,96 - 5,72 = 3,24 m2

Odp. Róznica pól posadzek wynosi 3,24 m2.
2009-11-29T17:46:35+01:00
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-29T17:47:21+01:00
1m =100cm
3,20m=320 cm
2.80m = 280 cm

320-60=260
280+30=310

Pole kuchni:
320*280=98600cm2 =8.96m2(kwadratowego)

Pole łazienki:
260*310=80600cm2 = 8.06 m kwadratowego

Różnica pól:
8.96-8.06=0.9 m kwadratowego
różnica tych posadzek wynosi 0.9 m2