Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-29T17:46:01+01:00
1 Ewa spotyka węża
2 wąż namawia ją do zerwania owocu z drzewa poznania dobra i zła
3 Ewa ulega pokusie węża mówiącego, że po zjedzeniu będzie mądra
4 Ewa gryzie jabłko
5 daje ugryźć Adamowi
6 są wygonieni z rajskiego ogrodu Eden
pomogłam?liczę na to:-)
7 3 7
2009-11-29T18:12:18+01:00
Wąż był najbardziej przebiegłym zwierzęciem lądowym które Pan Bóg stworzył. Wąż spotykając niewiastę spytał się jej czy rzeczywiście Bóg powiedział, żeby nie jedli owoców ze wszystkich drzew tego ogrodu.Lecz niewiasta odpowiedziała mu że wraz z Adamem mogą jeść owoce ze wszystkich drzew tego ogrodu tylko nie mogą jeść owoców z drzewa znajdującego się w środku ogrodu, Bóg zabronił Adamowi i ewie nawet dotykać tego drzewa aby nie pomarli. Wtedy wąż zaczął kusić niewiastę mówiąc jej że zjadając owoc z drzewa poznanie na pewno nie poumierają wraz z Adamem tylko otworzą im się oczy, że tak jak Bóg zaczną odróżniać dobro i zło. Wtedy to niewiasta zauważyła że owoce na tym drzewie są piękne i dorodne, i że owoce tego drzewa nadają się do zdobycia wiedzy. Ewa pod namową węza zerwała owoc z drzewa poznanie i skosztowała go po czym dała go swemu mężowi po to ażeby i on go skosztował. A potem otworzyły im się oczy i poznali że są nadzy więc spletli sobie przepaski z gałązek figowych. Gdy zaś Adam wraz z Ewą usłyszeli kroki spacerującego Pana Boga po ogrodzie. Ukryli się za drzewami. Pan Bóg zawołał na mężczyznę gdzie jesteś, Adam odpowiedział mu że usłyszał jego kroki i skrył się ponieważ jest nagi. Pan Bóg spytał mężczyznę czy zjadł owoc z którego zakazał mu jeść, Mężczyzna odpowiedział Bogowi że niewiasta którą postawił przy nim dała mu owoc i go zjadł. Pan Bóg spytał kobietę dlaczego to zrobiła, ona odpowiedziała że wąż ją skusił i zjadła. Wtedy to Bóg powiedział wężowi że będzie przeklęty wśród wszystkich zwierząt domowych i polnych, wprowadzam nie przyjaźń pomiędzy wami, i potomstwem niewiasty a twoim. Niewiastę zaś obarczył wielkim trudem jej brzemienności od tamtej pory w bólu musi rodzić swoje dzieci, swe pragnienia kieruje w stronę swego męża on zaś ma nad nią władzę. Mężczyzn e z ten czyn zaś ukarał tym że w trudzie będzie zdobywał pokarm z ziemi dla siebie i swej rodziny, ziemia będzie rodziła mu cierń i oset.
6 3 6