Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2009-05-27T15:59:54+02:00
1. koncept :(łc. conceptus ‘pojęcie; poczęcie’) właściwa myśl, dobry pomysł; dawniej także dowcip.

2. Koncept (ang. draft, first, fr. brouillon) – projekt pisma sporządzony przez referenta przed aprobatą szefa.
4 3 4
Najlepsza Odpowiedź!
2009-05-27T16:00:42+02:00
Koncept - oryginalny pomysł,któremu podporządkowany jest cały utwór lub jego fragment.
Koncept ma na celu zadziwienie i zaszokowanie odbiorcy i w tym celu często posługuję się kontrastem,zestawieniem przeciwnych kategorii.Stosowany był w powszechnie w poezji baroku,która z założenia posługiwała pomysłowymi rozwiązaniami formalnymi i ideiowymi.
6 4 6