Błagam,zadanie potrzebne na jutro...jak nie zrobie to mnie facet od fizyki zabije...dam naaj.

Zad.Monika zbiera jabłka do skrzynek o rozmiarach:40cmx30cmx15cm.
Oblicz średnią gęstość jabłek w skrzyni jeżeli mieści ona 9kg.

Błagam ze wzorami i wytłumaczonetak żebym się połapał,to na ocenę....;]

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-29T17:51:46+01:00
Tu masz wzór: dd=m/v czyli

d=gęstość
m=masa
v=objętość

dopasowując do wzoru:
m=9kg : (0,4m x0,3m x 0,15m)=50 kg/m^3

Odp=Średnia gęstość jabłek wynosi 50 kg/m^3

Proszę,wiem,że jest dobże na 100%.
1 5 1
2009-11-29T17:53:49+01:00



m=9kg : (0,4m x0,3m x 0,15m)=50 kg/m^3

Odp=Średnia gęstość jabłek wynosi 50 kg/m^3
d=gęstość
m=masa
v=objętość

tak mi się wydaje..
Pozdrawiam!