Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-29T17:44:10+01:00
Hmmm... można to rozpatrywać na kilka sposobów ; >
Przejść do historii jako że zejść z tego świata. Po prostu umrzeć. --> w odniesieniu do człowieka. Lub też "przejść do historii" w znaczeniu w swoim życiu zrobić coś takiego, co zostanie zapamiętane przez przyszłe pokolenia. Czyli po prostu, zostać bohaterem.

Zwrot "przeszła do historii" co do rzeczy, może oznaczać dokładnie to samo co do człowieka. Czyli jako jej destrukcje, lub też nadzwyczajność, która zostanie zapamiętana ; >
2009-11-29T17:46:02+01:00
To znaczy dokonać jakiegoś wielkiego czynu , o którym ludzie będą bardzo długo pamiętać.
2 5 2
2009-11-29T17:46:14+01:00
Coś się skończyło, już tego nie ma ale zostało w naszej pamięci tradycji lub kulturze.
1 5 1