Odpowiedzi

2009-11-29T17:46:13+01:00
6*10*17 = 1020 cm²
1l = 1dm²
1ml = 1mm²
10 200 mm² = 10 200 ml (odp)
1cl = 1cm²
1020 cm² = 1020 cl (odp)
2 3 2
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-29T17:47:16+01:00
6 x 10 x 17 = 1020cm3
c)

1ml = 0,1cm3
Odp. 10200 ml.

d)
1 cl = 1 cm3
Odp.: 1020 cl
4 4 4
2009-11-29T19:17:20+01:00
6x10x17 = 1020cm3


c) 1ml = 0,1cm3
Odpowiedź :10200 ml.

d)1 cl = 1 cm3
Odpowiedź: 1020 cl
3 4 3