Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-29T17:52:36+01:00
A+10%=1 i 10/100a = 1 bok
a-10%=90/100a = 2 bok
P=a x b
P=1 i 10/100 x 90/100
P=110/100 x 90/100
P=99/100

nie jestem pewna czy to jest dobrze ale tak mi sie wydaje

ta kreska to kreska ułamkowa

2009-11-29T17:54:43+01:00
Przypuśćmy że boki mają po 10 cm. Bok a zwiększymy o 1 cm (10%) a bok b zmniejszymy o 1 cm (10%)
--------
a=11 cm
b=9 cm
p=11*9=99 cm (99%)