Odpowiedzi

2009-11-29T17:54:31+01:00
A] =18a³b+6a²b²+3ab³-3ab³-6a²b²=18a³b ,,,,,,b] =3a³-48ab-60ab-70a³-3ab=-67a³-111ab,,,,,,,,,,,,,,,,,,, c]=-(8x³-4x²y²-6x²y²-8x³)=-8x³+4x²y²+6x²y²+8x³=10x²y²
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-29T17:58:32+01:00
A) -3ab ( -6a2-2ab-b2) – ( 3ab3 +6a2b2)= =18a3b+6a2b2+3ab3-3ab3-6a2b2)= 18a3b
b) 6a (5a2-8b) -10a ( 6b +7a2)-3ab= 30a3-48ab-60ab-70a3-3ab= -40a3-111ab
c) [ ( 8x3-4x2y2)-2(3x2y2+4x3)]= [8x3-4x2y2-6x2y2-8x3]=[-10x2y2]