Odpowiedzi

2009-11-29T18:17:23+01:00
4c na 40 stronie

c)
-----------specjalizacja produkcji-Specjalizacja produkcji jest głównie specjalizacją technologiczną (nie przedmiotową) i polega na grupowaniu stanowisk pracy wg podobieństwa wykonywanych czynności (operacji).
-----------Rolnictwo wysokotowarowe chrakteryzuje się miedzy innymi:
a)mechanizacją produkcji,
b)chemizacją,
c)specjalizacją produkcji,
d)melioracją-nawadnianiem i odwadnianiem,
e) stosowaniem różnych systemów zmianowania roślin, kilkuletnich i wieloletnich,
f)stosowaniem dobrego materiału siewnego i hodowlanego.





1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-29T18:26:08+01:00
4c
I miejsce: kawa,bydło,trzcina cukrowa
II miejsce: soja, maniok
III miejsce: kukurydza

1b
Środkowa część Stanów Zjednoczonych. :)