Odpowiedzi

2009-11-29T18:07:06+01:00
Aby żyć zgodnie z naturą nie nalezy zasmiecac srodowiska . Wywoluje to powiekszanie dziury ozonowej , a takze ociplanie klimatu. Lodowce juz zaczynaja sie topic , a wiec zwierzeta zgina np. niedziedz polarny .Stapa on po twardym lodzie , jesli go nie bedzie to co sie z nim stanie ?w takiej samej sytuacji znalzly sie rowniez pingwiny oraz foki . Nie robmy tego , nie niszczmy srodowiska ! Pomysl zanim wyrzucisz papierek , jak bedziesz zyl za kilkanascie moze nawet kilka lat . nie rob tego !
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-29T21:58:35+01:00
Treść racjonalna życia zgodnego z naturą, jeżeli je rozumieć jako życie wedle praw wszechświata. Hasło tak ujęte jest raczej pocieszeniem niż programem. Można wszak znajdować pewne ukojenie, jak zeznają ci i owi, w świadomości należenia do wspaniałego wszechświata i w świadomości uczestnictwa, choć znikomo cząstkowego, w jego przemianach; lecz wszelki program działania zakłada wybór możliwości, a podleganie powszechnym prawom stawania się nie może być przedmiotem wyboru dla konsekwentnych wyznawców ich powszechności. Rozumieją to np. fataliści, którzy sądzą, że nic od ich wyboru nie zależy, i którzy zatem, jeśli nie chcą popadać w sprzeczność, winni zaniechać konstrukcji jakiegokolwiek programu.