1.Ile powinny kosztować lody z bita śmietaną?
cennik
lody z owocami..........2.67 zl.
galaretka z owocami.....2.45zl
galaretka z bita smietana..1,68


2.Jakimi liczbami nalezy zastapic symbole?

3/5 * -/4= 3 12* 9/- = 5 2/5 -/20 : 3/4 = 6

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-29T17:55:27+01:00
1. 2,45-1,68=0,77 (o tyle jest droższe owoce od bitej śmietany)
2,67-0,77=1,90
Lody z bitą śmietaną powinny kosztować 1,90 zł
2. ) x=20
(3/5)*(20/4)=3

b) y=20
12*(9/20)=5,i 2/5

c) z=90
(90/20):(3/4)=6
2009-11-29T18:36:42+01:00