Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-29T17:56:47+01:00
Marynarka 200 zł
Spodnie 200-20% = 160zł - 160%
Czyli Kamizelka 100zł
2009-11-29T18:02:17+01:00
Oblicz jaki pocent liczby 60,jest 250

60-100%
250-x
60x=25000/:60
x=416,(6)*≈417%

z49/94
Spodnie są o 60% doższe od kamizelki, a o 20% tańsze od Marynarki.Marynarka kosztuje 200 zł. Ile kosztuje kamizelka

Spodnie-s
Kamizelka-k
Marynarka-m

m=200zł
s=80%*200zł
s=160zł
k=40%*160zł
k=64zł
Kamizelka kosztuje 64zł.