Odpowiedzi

2009-11-29T18:04:05+01:00
Krzywdy cierpliwie znosic - nie skarżyć sie na całe zło świata, wystrzymywać ból w samotności
więźniów pocieszać - nawracać ich na dobrą drogę, pocieszać
2 2 2
2009-11-29T18:06:54+01:00
Moim zdaniem "Krzywdy cierpliwie znosci" tzn. ze trzeba radzic sobie w kazdej sytuacji, ze krzywdy ktore Ci zrobia nie wolno oddawac tylko znoscic cieprliwie, przemyslec sobie wszystko i pogodzic sie z tym.
A "Wieźniów pocieszac" to rozumiem w ten sposob ze trzeba pomagac wiezniom , wspierac ich duchowo, nie zostawia ich na pastwe losu tylko kroczyc z nimi w tych trudnych chwilach ;))
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-29T18:32:14+01:00
Krzywdy cierpliwe znosić-uczynek miłosierdzia odnosi sie do sytuacji kiedy my chrześcijanie musimy znosić imały płomienia stosu.



więźniów pocieszać- pełnione tego czynu miłosierdzie powinno prowadzić więźnia do zrozumienia że jeśli jest wina to musi być kara.
2 4 2