Takie mam łatwe zadanie :)
Potrzebuje tekstu piosenki, najlepiej jakiejś radosnej, nie ważnie jaki rodzaj muzyki, bo chodzi tylko o słowa. Musi być radosna, może być coś o szczęściu i życiu :)

A jakbyście mogli to napiszcie jakieś 2 piosenki. Z góry dziękuje :)
A i piosenki oczywiście nie muszą być wymyślone tylko jakieś istniejące :D

Zadanie łatwe, więc licze na rozwiązania. Dziękuje :D

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-29T18:14:53+01:00
Póki radość jest w nas
Słońca dłoń gładzi twarz
Warto żyć, warto śnic, warto być
Póki wciąż śpiewa ptak
Rzeka ma źródeł smak
Warto śmiać, cieszyć się
Warto kochać

Gdzieś w każdym z nas
Jest dziecka ślad
Małe szczęścia
I ich smak

Póki śmiech tłumi łzy
Cieszą nas zwykle dni
Warto żyć, warto śnic, warto być
Póki wciąż mamy sny
Krąży w nas czerwień krwi
Warto śmiać, cieszyć się, warto
Kochać

Gdzieś w każdym z nas
Jest dziecka ślad
Małe szczęścia
I ich smak

Póki radość jest w nas
Póki wciąż śpiewa ptak
Warto żyć, warto śnic, warto być
Póki śmiech tłumi łzy
Póki wciąż mamy sny
Warto śmiać, cieszyć się, warto
Kochać
póki wciąż mamy sny
Póki ja, póki ty...


______________________________



Spotkałem cię tam paararam
Od razu wiedziałem, że cię kocham
Podeszłaś do mnie oooo
Tańczyłaś ze mną moja Ewooooo
Nie wiedziałem co się dzieje jejejeje
Myślałem, że przy tobie oszaleje

Dziewczyno z remizy ukochana
Ty na zawsze będziesz moja
Bo kieeeedy rozstaniemy się
to będę czuł się bardzo źle ołjeee

Opuściłaś mnie dziewczyno ma
Oj dananana
Widzę cię wciąż na ulicy co dnia
Tęsknię za tobą Ewo kochanaaaaa

Dziewczyno z remizy ukochana
Straciłem twą miłość - o biedny ja
od kiedy rozstaliśmy się
to czułem się bardzo źle

Yo - Laos is in da hałs
'Everybody tańczą everybody bauns
Cause we're the best and we're gonna rock
Cause we will shock you like an electric shock
Yo - Laos is in da hałs
Evrybady tańczą ewrybady bauns
Cause we're the best and we're gonna rock
Cause we will shock you like an electric shock'

W nocy gdy o tobie śnię
Że jesteś bardzo blisko mnie
Ale wiem już o tym że
Juuuż nie spotkamy się
1 4 1
  • Użytkownik Zadane
2009-11-29T18:19:45+01:00

Anita Lipnicka
Wszystko się może zdarzyć
To nie jest sen rzeczy naprawdę dzieją się
Stoisz czy biegniesz dotykają cię z każdą chwilą
Możesz rzeźbić je palcami
Możesz zmieniać je słowami
Los srebrzy się u twoich stóp
Królujesz mu

Je, ii, je...

Ref.:

Wszystko się może zdarzyć
Gdy głowa pełna marzeń
Gdy tylko czegoś pragniesz
Gdy bardzo chcesz o, o...

wszytsko się może zdarzyć
gdy serce pełne wiary
gdy tylko czegoś pragniesz,
gdy bardzo chcesz o.o..
wszytsko może zdarzyć się

To nie jest sen, rzeczy naprawdę dzieją się
Armią kolorów otaczają cię z każdej strony
Otwórz oczy, rozłóż ręce
By nazbierać jak najwięcej
Podpisuj dni imieniem swym
Królujesz im

Je, ii, je...

Ref.

Wszystko się może zdarzyć
Gdy głowa pełna marzeń
Gdy tylko czegoś pragniesz
Gdy bardzo chcesz o, o...

wszytsko się może zdarzyć
gdy serce pełne wiary
gdy tylko czegoś pragniesz,
gdy bardzo chcesz o.o..
wszytsko może zdarzyć się





Biała noc, a po niej
Pod powiekami piasek mam
i zmęczone usta
Nowy dzień pożegnać chcą
Lecz w tej mgle, ten kolor
Ten kształt nad tą wodą
Zabrania nam zmrużyć oczy
Zabrania pójść do kraju snów
Czerwony kwiat, okrągły kwiat
Każe śpiewać, tańczyć nam

Czerwony kwiat, okrągły kwiat
Każe śpiewać, tańczyć nam [x2]


Więc śpiewam i tańczę
I jem pomarańcze [x3]