Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-29T18:09:53+01:00
Lis- chytrość
baranek- pobożność
byk- dumę
królik- niezdecydowanie
małpa- inteligencje
geś- wolność
cielę- niezdraność
wilk- troska, walecznosc [ zalezy w jakim odniesieniu ]
kozioł- odwage
pies- oddanie, wierność
2009-11-29T18:14:17+01:00
Lis- chytrość .
baranek- skromność .
byk- ostrożność, opanowanie, namiętność, praktycyzm, odpowiedzialność, wytrwałość .
królik- ---
małpa- mądrość .
geś- ---
cielę-niewinność, słabość, bezsilność i wręcz naiwnością
wilk-siła, okrucieństwo, bezduszność.
kozioł- ofiarność .
pies- ogólność , konieczność , stałość .