Na mapie w skali 1:2 500 zmierzono odległość między dwoma punktami A i B,która wynosi 2,9cm.Oblicz odległość między tymi punktami w terenie.Wykonaj obliczenia dwoma sposobami.Przedstaw obliczenia.

Może być nawet jednym sposobem.Bardzo proszę o pomoc:)

3

Odpowiedzi

2009-11-29T18:12:58+01:00
1 cm-2500 cm
1cm-25 m
2,9 cm- 72,5 m
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-29T18:13:45+01:00
1cm-25m
2,9cm-x
x=25×2,9
x=72,5m

1cm=2500cm /×2,9
2,9cm=7250cm (72,5m)
2009-11-29T18:14:16+01:00
1cm-2500cm
1cm-25m
1cm-0.025km
2.9*0.025=0.0725km