Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-29T18:21:03+01:00
Chcesz spróbować takich smakołyków jak:chleb z kwaśnym żurem, jajecznica, pierogi z serem, goląbki, chleb z masłem, serem lub mlekiem ,zajżyj do Kazimierza Dolnego,poznasz tu nie tylko domowe przysmaji ale także nauszysz się m.in.jeździć konno czu karmić domowe zwierzęta.Jesli chcesz spróbować tego wszystkiego zapraszamy do Kazimierza Dolnego.
1 1 1
2009-11-29T18:23:58+01:00
SERDECZNIE ZAPRASZAMY!

Gospodarstwo Agroturystyczne zaprasza do nas !
W naszym gospodarstwie możesz zjeść :
-chleb z kwaśnym żurem
-jajecznicę
-pierogi z serem
-gołąbki,
-chleb z masłem, serem lub mlekiem
U Nas możesz wykupić tygodniowy pokój tylko za jedyne 29zł
dwutygodniowy pokój za 42 zł
miesięczny pokój za 70 zł
Czy wykupisz gdzieś pokój taniej ?
Jeżeli tak przyjedź do nas a zwrócimy Ci różnicę tego pokoju!

Okazja ważna do końca STYCZNIA 2010 roku...
Nauczysz się tutaj jeździć konno i zaprzyjaźnić się z naszymi zwierzętami!
ZAPRASZAMY!
4 5 4