Odpowiedzi

2009-11-29T18:19:46+01:00
Dziewięćset dziewięćdziesiąt dziewięć milionów dziewięćset dziewięćdziesiąt dziewięć tysięcy dziewięćset dziewięćdziesiąt dziewięć
2009-11-29T18:19:12+01:00
Dziewiećset dziewięćdziesiąt dziewięć milionów dziewiećset dziewięćdziesiąt dziewięć tysięcy dziewiećset dziewięćdziesiąt dziewięć
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-29T18:53:32+01:00
Dziewięćset dziewięćdziesiąt dziewięć milionów dzięćset dziewięćdziesiat dziewięć tysięcy dziewięćset dziewięćdziesiąt