Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-29T18:22:36+01:00
Klasa 1B serdecznie zaprasza pana Jana Kowalskiego na akademie z okazji zakończenia roku szkolnego,która odbędzie się dnia 20 czerwca 2010 roku w sali gimnastycznej o godzinie 12.30.
Bardzo prosimy o przybycie.

Wychowankowie klasy 1b
4 4 4
2009-11-29T18:26:46+01:00
Zaproszenie

Serdecznie zapraszam Pana/Panią na akademie z okazji zakończenia roku szkolnego.Odbędzie się ona 25 czerwca 2010 roku o godz. 9:30 (po mszy Św.) w szkole podstawowej(czy coś) w (...) .Bedę zaszczycony/a Pana/Pani obecnością i liczę na przyjście.Obowiązuje strój galowy.


Klasa (....)
1 5 1
2009-11-29T18:28:57+01:00
Zaproszenie
W imienu całej szkoły mam zaszczyt zaprosiś Pana Nowaka na uroczystość zakończenia roku szkolnego w Publicznym Gimnazjum w (...Wieś,misto)
Uroczystośc ta rozpocznie się dnia 1.VI.2010r. o godzinie 10:00 mszą św. w kościele następnie przewidujemy część artystyczną-występują uczniowie.
Mamy nadzieje, że zaszczyci na
Pan swoją obecnoscią.
Przewodnicząca szkoły.
2 5 2