Odpowiedzi

2009-11-29T18:33:23+01:00
Dobry Boże, co masz nad wszystkim kontrolę i wszystko co dzieje się dzięki Twojej woli dziękuję Ci za uratowanie ojczyzny, bez której ludzie nie potrafią żyć. Byłeś wśród ludzi by ich wspierać duchowo i pomagać im w walce. Wymierzyłeś sprawiedliwość tak wielką, że nie potrafię jej opisać. Dałeś nam małym jednostką na tak dużym świecie, schronienie i dom, w którym możemy spokojnie żyć. Nie odrzuciłeś naszej potrzeby tylko pomogłeś. Wierni kochający Cię będą Cię wielbić i służyć aż do śmierci. Dzięki Tobie mamy tak wiele, a najwięcej życie. Nie pozwoliłeś na naszą doszczętną śmierć i uratowałeś naszą ojczyznę. Kłaniamy Ci się do stóp boś Ty dobro nie skończone. Twoje Słowo będziemy głosić i dziękować za wszystko co dla nas robisz. Zniżyłeś się do naszego poziomu przyjmując postać ludzką, a my tego często nie doceniamy. Bardzo Ciebie przepraszamy. To dzięki Tobie wszystko przetrwało i my.
Amen.
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-29T20:49:33+01:00
Prosimy Cię Panie,za przyczyną Najświętszej Maryi Panny ,Królowej Polski i wstawiennictwem świętych Patronów naszych ,ochraniaj Ojczyznę naszą od wszelkich przeciwności i zasłaniaj ją bezpiecznie od zasadzek nieprzyjacielskich.Panie Boże Ty powiedziałeś do ludzi ,których stworzyłeś 'Czyńcie sobie ziemię poddaną' przychodzę do Ciebie modlić się o odpowiedzialność dla rządzących i stanowiących prawo,zwłaszcza w naszym kraju.Spraw Panie aby uchwalane ustawy były oparte na prawie,które zawarłeś w Dekalogu i aby służyły dobru człowieka.bądź uwielbiony Panie za Twoje bezgraniczne zaufanie do człowieka Dziękuję że wysłuchujesz modlitw płynących prosto z serca bądź nam światłem i drogowskazem AMEN.