Odpowiedzi

2009-11-29T18:42:52+01:00
Ziemniak—stonka—bażant—lis-rosomak-puma
martwa materia organiczna-wiciowce-okoń-szczupak-człowiek
owoce-mucha-żaba-bocian-lis
ziarna-kura-lis-wilk-rosomak
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-30T00:09:59+01:00
A)lipa-mszyca-biedronka-sroka -jastrząb
b)ziemniak-stonka-bażant-lis
c)zboże -mysz-wąż-jastrząb
d)liście roślin-ślimak-kos-jastrząb
e)ziemniak -stonka-kuropatwa lis

rys.załącznik
1 5 1