Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2009-11-29T18:25:20+01:00
Nie wiem, czy o to chodzi, ale myślę, że to może być:
- akademie szkolne
- msze święte
- dzień wolny od robót fizycznych
- wywieszanie flag
- wynoszenie sztandarów różnych instytucji..
  • Użytkownik Zadane
2009-11-29T18:32:40+01:00
Jest obchodzone jako najważniejsze święto państwowe,należy do uroczyście obchodzonych polskich świąt.Ludzie wychodza na ulice aby uczestniczyc w uroczystości wraz z orkiestrą wojskową i kompaniami reprezentacyjnymi służb mundurowych ,z powiewem biało czerwonych flag oraz zobaczyc pokaz musztry paradnej w wykonaniu Orkiestry Reprezentacyjnej Śląskiego Okręgu Wojskowego.
2009-11-29T20:17:50+01:00
Wywieszamy flagi ,nie idziemy do szkoły i pracy ,idziemy do kościoła