Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-29T18:30:47+01:00
1. 748,2
2. 748,2 + 146,42 =894,62
3.748,2 + 894,62 =1642,82
1642,82 - 536,74 = 1106,08
4. 748,2+894,62+1106,08 =2537,44
3647,25 - 2537,44 =1109,81

W czwartym było 1109,81 t ziarna
1 1 1
2009-11-29T18:31:26+01:00
Pierwszy magazyn- 748,2t
drugi magazyn- 748,2t+146,42t=894,62t
trzeci magazyn- (748,2+748,2t+146,42t)-536,74t=1106.08
czwarty magazyn -x
razem-3647,25ton

748,2t+894,62t+1106.08+x=3647,25ton
2748.9t+x=3647,25ton
x=3647,25ton-2748.9t
x=898.35t

W czwartm magazynie było 898.35t ziarna.
2009-11-29T19:08:55+01:00