Symbolem amerykański niepodległości jest zawieszony w 1735r. Na wieży State House Dzwon Wolności . Waży on 943 kg. Największy dzwon świata Car Kołokoł , który nigdy nie zabrzmiał , wazy 180 t.Ile dzwonów wielkości Dzwonu Wolności można by obrać z materiału , który został zużyty na Cara Kokoła. (zapisz odpowiednie obliczenia)

3

Odpowiedzi

2009-11-29T18:27:42+01:00
1t-100kg
180t-180000kg
180000:943=190
3 3 3
2009-11-29T19:19:54+01:00
1 tona - 1000kg
180t - 180000kg

180000kg:943kg=190,8

Odp:Z materiału który został zużyty na Cara kokoła można by zrobic 190 dzwonów wolności.
2 3 2
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-29T20:02:58+01:00
180t=180000kg
180000kg/943kg=190,88
Odp: Można zrobić 190 dzwonów.
5 2 5